יעוץ תקופתי

מתן יעוץ מקצועי המבוסס על איסוף ממצאים באופן ישיר, במהלך ביקור בשטח וגיבוי באמצעות אבחון ממעבדה מקצועית, במידת הצורך. הייעוץ מוגבל לפרק זמן קצר עד לשלב פתרון הבעיה או הפסקה בגין סיבות אחרות
שרותי היעוץ של הדס כהן הינם בגדר המלצה בלבד ובאחריותו הבלעדית של הפונה

מתאים בתנאים הבאים:

  • קשה לאפיון
  • נזק ברמה מסחרית (גידול חקלאי) 

מה כולל הייעוץ?

  1. ביקור במטע לצורך אסוף ממצאים למשך שעה – שעתיים. 
  2. אבחון עפ"י הממצאים בשטח וממצאי מעבדה חיצונית במידה ויש צורך בכך. 
  3. דו"ח מקצועי מפורט למייל: 
א. פרטים אודות גורם הנזק/ים 
ב. דרכי הפעולה שיש לנקוט בכדי לטפל/ למגר את גורם/י הנזק/ים.
ג. מעקב וליווי באמצעות אחת מדרכי ההתקשרות, לפרק זמן מוגבל שיקבע בעצה אחת עם הפונה בהתאם לצורך. החל מחדש ימים ממועד קבלת הדו"ח, עד 3 חודשים. 
ד. מעקב וליווי הדורש ביקור/ים נוסף/ים לאחר ביצוע ההמלצה.
  • מוגבל ל- 2 ביקורים ולמשך 3 חודשים נוספים. 

כמה זמן עלי לחכות מפניה להמלצה?

  • מענה לפניה ראשונית, תוך 24 ש'.
  • הגעה לביקור במטע הפגוע, כשבוע ימים ממועד הפניה. הביקור תלוי בתנאי מזג אויר ובזמינות הפונה, שנוכחותו בשטח הכרחית.   
  • פרק הזמן מאבחון סופי של הדס, (לאחר קבלת ממצאי מעבדה)  ועד שליחת הדו"ח, 7– 14 יום, תלוי במס' גורמי הנזק.

כמה עולה לנו, ומתי משלמים?

  1. 3,000- 5,000 ₪ בתוספת מע"מ, תלוי במשך זמן הנסיעה, התשלום עבור ביקור בודד, אבחון, דו"ח מקצועי וליווי. 
  2. התשלום יתבצע ביום בו יקבע  מועד הביקור הראשון.
  • מקרים חריגים: 
  1. דרישה ו/או צורך בביקור/ים נוסף/ים עלות כל ביקור נוסף 1,500 – 2,500 ₪, בתוספת מע"מ, במרחק של עד 200 ק"מ ממקום מגורי. מעבר למרחק זה יקבע תעריף ספציפי לכל פונה.
  2. במידה ונדרשת בדיקת מעבדה, ההתקשרות והתשלום, באחריות הפונה וההנחיה למי לפנות, באחריות הדס.